Videoblogg

Idag börjar vi. För att utvecklas i träningen kommer jag nu börja blogga om våra träningspass. Det här gör jag av helt egoistiska skäl. Tycker det är enklare att utvärdera träningspasset när jag har det på film. Tänker också att det blir en bra dokumentation att kunna gå tillbaka i tiden för att se hur vi utvecklas. Har så lätt för att fastna i det som inte fungerar istället för att se våra framsteg. Så det här blir bra tror jag. 🙂

Självklart tar jag tacksamt emot feedback från er som läser bloggen.

Det här är allt lite läskigt tycker jag. Att ha en blogg. Jag har funderat ganska länge på att starta en blogg men faktiskt inte vågat. Vad som nu skulle kunna vara så farligt med det?

Fick stor inspiration idag att sätta igång med bloggandet efter att ha läst den här tjejens blogg http://memmeli.wordpress.com

Så här kommer lite filmsnuttar på det vi tränade på idag.

Stadga i starten och släpp över hopphinder.

Slalomingångar och fart i slalom.

Gungan, fart hela vägen fram.

Utkommande och grundsvängar

Så, då var det klart. Första inägget yeh 🙂

9 thoughts on “Videoblogg

  1. Åh så spännade! Vad mycket du hunnit fixa till! Härlig attityd din lilla ängel har och vilken fin lek ni har tillsammans! Du har en riktigt fin tajming med belöningen i slalom! Vill du ha en liten utmaning? 🙂 Stå helt still och passiv (näe du får inte peka med ett endaste litet finger 🙂 ) framför pinnen- vad gör vovven då? Vad händer om du står framför ett hopphinder och släpper halsbandet? Hi hi kunde inte låta bli 🙂

Kommentera

