Om livskvalité

Ibland är livet faktiskt bättre än bra tycker jag. Som idag till exempel. Jag är ledig, solen skiner, hemmet är tillräckligt städat och tvätten är under kontroll. Vad mer kan begära? Det betyder nämligen att jag har tid. Tid att göra det som faller mig in. För mig är det livskvalité. På det viset är jag verkligen billig i drift. 😉

Det här är vad jag och min lilla vita har använt tiden till idag på förmiddagen.

Nu ska vi vila upp oss lite efter tre timmars promenad och lek på Hissö. För ikväll blir det minst lika roligt. Då är det ju agilitykurs. Happy hippo! 🙂

One thought on “Om livskvalité

  1. Det låter som en perfekt definition av konceptet livskvalitet tycker jag 🙂
    Det ser ut som ni haft det riktigt ljuvligt, och att avsluta med lite agility på det – kan det bli bättre? I think not. 🙂

Kommentera

