Om gårdagen

Igår var temat på kursen tävlingspsykologi. Vi fick då i uppgift att inför varandra berätta om vad vi har för mål med träningen och tävlandet.
Jag var sist i tur att få delge mina kurskompisar vad jag har för mål. Alltså hade jag en stund på mig när jag hann överväga hur ärlig jag skulle vara. Jag kan säga som så att i mina ögon är mina kurskompisar ganska mycket bättre än vad jag är på det här med agility. Dessutom är det sansat folk. Så deras mål var på alla sätt rimliga tyckte jag.
Sen blev det då min tur. Och man ska ju inte ljuga. Så det var bara till att klämma fram det. Jag ska ta mig till VM! Jomenvisst. 🙂 Det är det jag satsar på. Ni vet det där om att sikta mot stjärnorna. Det tror jag på.

Sen var det dags att gå ut och börja jobba lite så att vi skulle kunna nå våra mål. Malin erbjöd sig att filma ett av mina lopp. Och som ni ser så är vi verkligen ett lovande ekipage 😉

http://www.youtube.com/watch?v=R_3vpKhjtuc

Tack Malin för dina härliga fniss 🙂

20120524-202108.jpg

Kommentera

