Om ett bra pass

Idag har jag varit på drillning hos min agilityfröken. Det gjorde susen kan jag säga. Vi hade ett bra snack om min träning och hur jag kan lägga upp träningen. Hon är klok den kvinnan. Och ärlig. Det uppskattar jag. Ärlig på ett schyst sätt, man behöver aldrig känna att man gör fel. Bara att man kanske kan göra det på ett annat sätt.

Det var inte bara snack utan en hel del verkstad också. Och övningarna gick så bra! Känner mig lugn inför tävlingen på lördag. Ja förutom hur jag ska hitta dit då. 🙂

Fick inte med dagens pass på film. Så jag bjuder på ett annat bra pass vi hade för ett tag sedan. Och jag vet. Kamptrasan ska dras längs backen. 🙂

http://www.youtube.com/watch?v=WnPAY_597OI

Så här trött var han ikväll efter förmiddagens träning och lite backintervaller på eftermiddagen.

20120606-205705.jpg

2 thoughts on “Om ett bra pass

Kommentera

