Om att aldrig få nog

Uj, uj, uj. Idag är jag genomförkyld och super trött. Men också super nöjd och glad. Det har ju gått ganska bra för mig och min lilla vita i vår. På träningen har han en härlig fart och attityd för det mesta och vi har varit duktiga på att träna på att tävla. Alltså har det gått helt enligt planen. 🙂

Och idag på morgonen har jag varit inne här http://humlespunk.wordpress.com/ och blev super sugen på att testa den här

humlespunk.files.wordpress.com/2012/06/hemmabana-20120609.gif

Nej som sagt jag tror aldrig vi får nog av sådana här roligheter jag och min lilla vita. 🙂

3 thoughts on “Om att aldrig få nog

Kommentera

