Om att vara udda

Jomenvisst! Det är nog många som skulle anse att det jag gjorde idag var ganska udda.

Körde genom hela stan. Byggde upp den här kombinationen.

20120613-155129.jpg
Körde den i 4×2 minuter. Och åkte hem.

Och jag är supernöjd. För min fina lilla vita sprang fort som en virvelvind och gjorde varenda byte helt rätt. Och det bästa av allt. Han hade inte nosen i backen en enda gång.

Han gnydde av otålighet när han hoppade in i bilen och vi skulle åka hem.
Yes! Vi lämnade träningen när motivationen fortfarande var på topp.

Udda? Näe. Snarare världsklass på det träningspasset. 🙂

4 thoughts on “Om att vara udda

  1. Vadå…? Vad är det för konstig med det…?

    (Haha vad vi är sjuka i huvudet 😉 )

    Men vilket härligt träningspass, vad glad jag blir när jag läser om hur kul ni haft! 😀

  2. Pingback: …lite slösurfnings-sommarpaus-underhållnings-tips när det regnar mellan de sommarsvenska solglimtarna. « HumleSpunk

Kommentera

