Om att vara lite otrogen

Idag är mannen bortrest och då passar jag på att vara lite otrogen. Ja fast inte mot honom utan mot min lilla vita. Idag blev jag nämligen lite förälskad i en annan hund. En alldeles bedårande söt liten mini aussie valp. Hon var så söt som socker och jättefin och lyhörd. Och snabb!! Absolut en blivande agilitystjärna om jag får lägga mig i. 🙂

Funderade att tag på att kidnappa henne, men det blev aldrig läge. Hennes familj hade full koll på henne hela tiden. Och hon var lite för stor att stoppa ner i handväskan i ett obevakat ögonblick trots att hon är en mini hund.

Jag tror inte att min lilla vita tar illa upp att jag varit lite otrogen idag. Pussat och gosat med en annan. Jag tror han skulle gjort detsamma om han fått träffa henne. Kolla själva får ni se. 🙂

20120816-181137.jpg

20120816-181149.jpg

20120816-181213.jpg

20120816-181548.jpg

Kommentera

