Om en lömsk plan

Vi är inte helt överens jag och min lilla vita. Om vad som är roligast att göra. Får jag bestämma så står agility högst upp på listan. Springa banor snabbt, snabbt, snabbt med super snygg handling. Det är absolut roligast om ni frågar mig.

Men om min lilla vita får bestämma så är tricks det absolut godaste roligaste man kan göra.

Och eftersom jag är en väldigt lyhörd och förstående hundägare så vill jag ju gärna göra honom till viljes. Så nu har har jag gjort upp en en lurig liten plan där jag får honom att bli super bra på agility fast vi tränar ticks. För ska man bli bra på agility så behöver man en massa annan träning också. Och då kan man baka in den där andra träningen i lite olika tricks och vips så tränar man agility fast man gör en massa tricks. Och fördelen är att man kan träna det var som helst och hur som helst. Även i morgonrock. Bara man har roligt och skrattar när det blir tokigt så kan det aldrig gå fel.

Undrar vem som har lurat vem?! 🙂

2 thoughts on “Om en lömsk plan

Kommentera

