Om det lilla svarta luddet

Idag fyller han två veckor mitt svarta lilla ludd. Namntävlingen är avgjord och han heter numera Jumper. Börjar allt mer likna en hund tycker jag. Ögonen är öppna och han stödjer bra på frambenen nu. Längtar tills vi får hälsa på honom!

För att förbereda hans ankomst har jag idag mailat till Silvia Trkman för att anmäla oss till hennes Puppy class. Hur kul kommer inte det att bli liksom! Får väl träna upp min engelska lite bara. 😉

Här kommer lite bilder som jag fick idag på min nya lilla goding.

2 thoughts on “Om det lilla svarta luddet

Kommentera

