Om dan före dan

Imorgon är det julafton! I alla fall för mig. För imorgon är det äntligen dags att åka ner till Skåne och hämta hem Jumper. Det känns nästa overkligt. Nu har jag planerat och funderat så länge på att skaffa en hund till och nu är det äntligen dags. Har svårt att föreställa mig hur det kommer att bli med två hundar. Förmodligen kommer det som jag oroar mig för gå som en dans och så kommer något som jag inte tänkt på bli desto jobbigare. Nu är jag i alla fall helt ledig i 6 veckor och då ska vi bara umgås och lära känna varandra. Jag har ju min Att göra lista så jag inte ska glömma något viktigt som vi måste komma ihåg.

Undrar just hur min lilla vita kommer reagera på att det ska bo en hund till här. Förhoppningsvis kommer det gå alldeles utmärkt. Hoppas de kommer kunna leka och ha roligt ihop.

IMG_1342

3 thoughts on “Om dan före dan

Kommentera

