Om bara det bästa

Idag har jag gjort något roligt. Jag har beställt lite nya leksaker till ludden! Och eftersom de är de bästa ludden i hela världen så ska så klart leksakerna hålla samma höga klass. Alltså endast det bästa är gott nog. Om du också har ett eller flera bästa ludd hemma hos dig skulle jag rekommendera att du kikar in här.

Hanna som äger Dogmania har mycket god smak så här kommer man aldrig att bli besviken som kund.

Den här fina kampgodispipleksaken ska bli det vita luddets tävlingsbus och träningsbus när han och lillmatte tränar. För då ska det ju så klart vara extra roligt.

 

Och de här finurliga små halvbollarna ska vi använda till båda två för att öva upp balansen och koordinationen.

Så missa inte att handla hos Hanna om du också vill ha det bästa. 🙂

 

 

One thought on “Om bara det bästa

  1. Sannerligen bäst webshop – rätt kvalitetsprylar till bra priser och snabba leveranser – så jag håller med dig jättemycket 🙂
    Ska bli kul att höra vad du tycker om halvbollarna, jag har funderat på såna men inte kommit till skott än 🙂

Kommentera

