Om läxa nummer fyra

Idag var det dags att gå tillbaka till skolan med det svarta luddet. Vi har nämligen haft ett två veckor långt catching up break. Det breaket kom ju väldigt lägligt för vår del eftersom jag och lillmatte har varit på sjukhuset en hel vecka. Men idag öppnade skolan på LoLaBu Land igen.

Här är en film på det vi har i läxa de här två veckorna. Gissar att jag inte kommer få så mycket positiv feed back på det här som vi fått tidigare. Men så har vi ju tränat mycket mindre den här gången också. Fast jag är nöjd ändå, för jag tycker han är så himla härlig att träna med och han gör fina framsteg hela tiden. Men det blir spännande att se vad fröken Silvia säger den här gången. 🙂

4 thoughts on “Om läxa nummer fyra

  1. Kul att se, Silvia ger väl alltid konstruktiv kritik, så då lär det bli både beröm och tips. Och tänk hur mycket bättre nästa läxa blir.

    • Då kul att du gillar min sida. 🙂
      Really, really run betyder att få hunden att springa sitt allra snabbaste och att lära sig hur hunden gör det och hur man kan plocka fram det på agilityplanen.

Kommentera

