Om en gästbloggare

Hej!

Idag är det lillmatte som skriver. Igår följde jag med mamma och ludden till brukshundsklubben och tränade lite agility. Jag hjälpte mamma med att dra leksaken efter tunneln som Jumper glatt studsade efter. Sedan så hämtade vi det andra vilddjuret som var galet taggad. (mycket roligt 😉 ) Så fick han också köra en stund.Till sist så gick vi en runda där. Jag höll Milou och mamma tog Jumper. När vi mötte några hundar så gick ludden mycket fint vid sidan. Om man har godis så.. 😉

Det är så kul, för nu har Milou blivit min på ”riktigt”, haha ja men innan höll mamma mest på med han. Men nu har hon Jumper så då tar jag Mille. 🙂

Nu så får ni se ett litet smakprov sen igår. Han kanske är inte lika snabb som Jumper men det gör inget för jag är inte heller så snabb alltid 😉

Tack för ni läste, det var kul att få gästblogga. Kanske gör det igen. Kram på er!

2 thoughts on “Om en gästbloggare

Kommentera

