Om att dela det bästa med de bästa

Tänk vilken tur jag har. Ju äldre lillmatte har blivit desto mer vill hon vara med och delta i träningen av ludden. Framför allt sedan vi fick hem det svarta luddet har hennes intresse ökat mer och mer. Hon har i och för sig alltid varit väldigt duktig med det vita luddet men nu vill hon vara med på helt annat sätt.

Idag åkte vi upp till klubben för att köra lite övningar med båda ludden. Lillmatte skulle köra med det vita luddet och jag med det svarta luddet. Och hon är verkligen duktig med honom. Tyvärr var jag inte lika duktig med att filma dem. Lyckades spela in mellan deras övningar istället för när de körde. Klantigt är väl bara förnamnet. Men roligt hade vi och hon fick lite blodad tand att köra honom på agilityloppet på lördag i Kalmar. Hoppas verkligen att hon vågar! Tror de skulle fixa det alldeles galant och hon skulle känna sig så nöjd efteråt.

Tänk vilken lycka att jag får dela det roligaste jag vet med de bästa jag vet. Det bådar gott inför framtiden. 🙂

 

One thought on “Om att dela det bästa med de bästa

Kommentera

