Om ett liv i lyx

För tillfället skulle jag vilja beskriva min tillvaro som ett liv i lyx. Just nu tex sitter jag ute i solen och skriver samtidigt som det fläktar ljumma men ändå friska vindar. Jag, lillmatte och ludden har nu flyttat till vårt lilla hus som vi har på Öland. Och dagarna tillbringas på bästa tänkbara sätt om ni frågar mig. Vi umgås och tränar hundar och lillmatte har lyckan att dessutom få pyssla om hästar och rida varje dag. När det är väder till det åker vi ner till ”vår egen strand” där det finns en lång sandbank som ludden kan springa på och jaga fiskmåsar. Och varje dag går vi långa härliga promenader i den vackra Öländska naturen.

Vi tränar tre pass varje dag nu. Passen är korta 10-15 minuter och superroliga. Att ha förmånen att ha sin egen agilitybana precis utanför dörren gör verkligen träningen så mycket mer effektiv och rolig. Så himla bra att gå Silvias grundkurs och RC-kurs nu. Träningen blir mycket bättre strukturerad än om jag skulle träna på egen hand. Någon som håller mig lite i örat liksom. 🙂

Glad sommar på er!

IMG_2554

One thought on “Om ett liv i lyx

Kommentera

