Om livet på landet

Fick jag välja utan att behöva ta hänsyn till jobb och skola och allt annat så skulle jag tveklöst bosätta mig i vårt lilla hus på Öland. Att det är underbart att vara här på sommaren är nog ingen nyhet för någon men jag älskar livet här precis lika mycket mitt i vintern också. Här är livet så enkelt. Lillmatte beskrev känslan väldigt bra här om kvällen när hon sa:

-Mamma vi har det så mysigt så jag blir nästan avundsjuk på mig själv.

I går fick vi lektion 5 på Foundation kursen och den här gången är det mer staketövningar med push och om det fungerar bra även threadle. Första delen i pushövningen gick fint, idag ska jag bygga på med en tunnel innan, trycka mindre med benet och jobba mer med armen samt röra mig mer bort mot nästa tänkta stakethinder.

One thought on “Om livet på landet

Kommentera

