Om dagens resultat

Bara för att jag ska komma ihåg hur RC-träningen gått så kommer jag varje dag jag tränat notera resultatet här. När man kört 10 pass med ca 80% träffar ska det vara dags att börja höja brädan nämligen. Och jag kommer inte komma ihåg resultatet om jag inte skriver upp det någonstans. Lappar brukar försvinna men här i bloggen borde jag ju inte kunna slarva bort dem.

Så här ser dagens resultat ut:

1:a passet

15 repetitioner och 87% träff

2:a passet

20 repetitioner och 80% träff

3:e passet

20 repetitioner och 90% träff

Håller den här statistiken i sig så kan jag förmodligen börja höja brädan i helgen. Får väl skicka in en film i slutet av veckan så fröken får bedöma den först bara. Eventuellt vill hon kanske att vi har fler JP-träffar än vad vi har idag innan vi börjar höja. Har inte räknat antalet JP-träffar nu, måste nog filma om jag ska reda ut det eller ha ett par extra ögon som kan hjälpa mig att hålla räkningen. 🙂

Kommentera

