Om beslutsångest

Idag började den sista lektionen på Silvias Foundation Class. Och det känns väldigt jobbigt. Inte att göra sista lektionen utan just att det är sista lektionen och att vi därefter är lämnade helt åt vårt eget öde. Ska jag klara av att träna honom själv nu? Eller ska jag anmäla mig till någon annan kurs? Och i så fall vilken? Både Fanny Gott och Jenny Damm kör webbaserade kurser men vilken ska man välja? Eller ska jag gå Silvias Foundation kurs igen när den startar i oktober? Men det känns inte så kul att gå exakt samma kurs igen även om vi har mycket kvar att lära oss. Dessutom känns det lite sent att vänta ända till oktober när träningsmöjligheterna utomhus börjar bli mer begränsande.

Himmel! Hur ska jag göra?!

4 thoughts on “Om beslutsångest

  1. Förstår dig, men det du ska tänka på då om det står mellan Jenny eller Fannys kurser så kör de ju olika handlingssystem så du vet mot vilket håll du vill gå 🙂

Kommentera

