Om nästa höjning

Igår var det återigen dags att höja plankan. Den är nu 22 cm hög för att vara exakt. Jag varierade även startpunkten från 7-5 m samt plussade på med att jag sprang vid sidan om honom. Det märks tydligt att det går bäst när jag springer på hans högra sida eftersom det är där jag har varit hela tiden hittills. Dessutom ligger plankan så att jag nästan springer rakt in i buskarna vilket gör att jag nog stör honom mer när jag springer på hans vänstra sida. Men trots det är jag grymt nöjd med resultatet, 100% träffar och 94% JP. Har precis skickat in filmen till Silvia så jag vet inte ännu om hon är lika nöjd. Kan ju mycket väl vara så att jag gör något tokigt som jag inte förstår själv. Spännande värre att få domen senare i dag. 🙂

2 thoughts on “Om nästa höjning

Kommentera

