Om att byta fröken

I morgon är Silvias Foundation Class slut. Jag är verkligen så nöjd med hela kursen, men jag känner mig långt ifrån färdig att klara mig helt på egen hand. Jag skulle absolut kunna lägga upp träningen själv men det jag känner att jag behöver är konstruktiv feed-back. Dessutom så tycker jag att jag lär mig mycket av att se mig själv på film. Och skulle jag träna på egen hand så tror jag inte att jag skulle ta mig tid så ofta att filma och fixa med filmerna efteråt. Så efter att ha velat lite fram och tillbaka har jag nu bestämt mig och anmält mig till Jenny Damms Lotuseduction. Det känns helt rätt och ska bli så himla roligt att gå kurs för Jenny. Det är ju svårt att inte bli sjukt imponerad när man ser henne köra med sina hundar. Så nu väntar jag med spänning på att första lektionen ska dimpa ner i mailboxen.

Det här var sista övingen från Silvia. Jag har inte kört hela kombinationen utan delat upp den i olika sektioner.

Det här blir det sista vi filmade till Foundation Class.

Och Silvias sista kommentar: Very cool! No problems and all ready to put it all together — but 12 is not cap, it’s just a normal extension jump as 13 is straight ahead…

One thought on “Om att byta fröken

Kommentera

