Om att vara ensam

Just nu upplever jag något väldigt ovanligt. Jag är ensam hemma i stan medan resten av familjen är kvar på Öland med ludden och katten. Det är ensamt vill jag lova! Jag försöker se det som en slags husmorssemester. För även om jag jobbar på dagarna så är jag verkligen ledig all annan tid eftersom jag inte behöver sköta ett helt hushåll. Men någon längre tids husmorssemester vill jag nog faktiskt inte ha.

Och inte längtar jag mindre efter dem när jag får så här fina filmer skickade till mig.

 

Kommentera

