Om att vara på banan igen

Nu är jag tillbaka på ön. Och det har vi firat med rolig bana som jag hittade hos Humlespunkarna. Så här ser den ut. Ja efter att jag har ritat av den förstås.

IMG_3089

 

Vi har bara kommit till hinderpassage nummer 11 ännu så länge. I morgon ska vi försöka ta oss till nummer 15 och på söndag kör vi grand final och försöker sätta hela härligheten. Så här ser det ut när vi kör. Vad tycks? Något du tycker vi skulle gjort annorlunda? Finns ju massor med handlingsalternativ här. Roligt som tusan. 🙂

3 thoughts on “Om att vara på banan igen

  1. Åhh vad fint fint fint! Så himmelens bra han går! 😀

    Första delen handlar vi likadant ser jag, fram till tunneln 🙂
    Andra delen nästan likadant, jag tror jag hade lite tajtare mellan åtta-nio så jag gjorde tvingat framförbyte liknanden ditt fast med plockhand, och sen provade jag både backlap och gå upp och göra kast på 10. Roligt att prova lite allt möjligt 🙂

Kommentera

