Om att ha börjat i ny skola

Nu har jag och det svarta luddet kommit igång med vår träning för Jenny Damm. Och det är grymt roligt och grymt jobbigt. Hon är ju verkligen drottningen av att springa snabbt och ligga på hundarna. Och självklart tyckte hon efter att ha tittat på några av det svarta luddets filmer att vi saknade lite fart och fläkt. Så nu har vi fått i uppgift att träna på just det. Det svarta luddet tycker att den här träningen är asarolig och jag tycker att den här träningen är asajobbig! Vi kör två sådana här pass per dag och jag skojar inte när jag säger att jag dag två hade lite svårt att ta mig ur sängen på morgonen. 🙂

Det känns så bra att gå kurs för Jenny. Kan verkligen rekommendera det!

2 thoughts on “Om att ha börjat i ny skola

Kommentera

