Om en nära döden upplevelse

Min nya fröken Jenny Damm är en riktig slavdrivare. 🙂 Hon är så snäll och go när hon svarar på mina frågor och kommenterar mina filmer, men hon är aldrig nöjd med farten. Så igår tänkte jag att nu jädrans ska jag ge allt jag har så hon blir nöjd. Och det gjorde jag. Jag gav till och med lite mer än vad jag har. Lyckades med konststycket att springa mig till en muskelbristning i vänster lårmuskel. Jomenvisst! Så kan det gå när viljan är starkare än musklerna. 🙂

Så nu hoppas jag av hela mitt hjärta och övriga muskler i kroppen att hon blir nöjd när hon får se det här. För som ni ser i slutet av filmen var det en nära döden upplevelse att springa så här. 🙂

Och blir hon inte det ska jag verkligen se till att min löptränare får göra skäl för pengarna jag betalar honom. Vilken tur att jag anmälde mig till den där löparskolan!

One thought on “Om en nära döden upplevelse

Kommentera

