Om tajming

I helgen har jag och det svarta luddet jobbat hårt med kombinationen vi  fått från fröken Damm. Feedbacken jag fick från det sista jag lämnade in var, explodera mer i starten, se till att ha bytet klart innan det svarta luddet hoppar av, tryck honom på linjen så han får en fin sväng i stjärnan och variera svängen tillbaka.

Och det låter ju plättlätt att fixa det. Men, nej det var det visst inte alls det. En gång när jag försökte explodera i starten så exploderade jag så pass att jag stod på näsan. Som tur var filmades det inte just då! Och det där med tajmingen alltså, så himla svårt jag har för det. Att vara på rätt ställe i rätt ögonblick för att få till ett fint flyt. Så här ser det ut. Nu väntar jag spänt på frökens kommentar. Vad tror ni? Kommer hon såga mig vid fotknölarna? 🙂

4 thoughts on “Om tajming

Kommentera

