Om att ha fått in en kokplatta

Idag har vi fått in en kokplatta i köket till snabbmakaronerna. 🙂

Flera gånger så fick till fina blindbyten. Och vet ni vad, problemet har nog varit minst lika mycket min position som ombyggnationen av det svarta luddets hjärnkontor. Som det brukar vara alltså. 🙂

Idag har jag också klippt ihop en liten film som jag ska skicka in till fröken Damm. Vi är inte helt färdiga med den här läxan men vi har kommit en liten bit på väg och jag vill gärna höra vad hon har att säga om det.

Enjoy!

3 thoughts on “Om att ha fått in en kokplatta

  1. Jag har en tanke kring de blindbyten ni missar. Visst kan det vara så med linjen som du skrev i filmen men jag tror det har med kontakten att göra. Jag tycker det ser ut som att du tappar kontakten med honom de gånger ni missar. Du tappar strax innan bytet och sedan söker du inte upp den förrän det är för sent. Ex när han tar tunneln i stället, ser inte ut som att du märker det förrän han redan är ute på andra sidan. Alltså har ni tappat kontakten i några sekunder! När du sedan håller kontakten innan bytet och söker upp honom med blicken direkt efter att du gjort blindbytet så funkar det ju super!
    Mer arbete i ditt byte (innan, under, efter) och mindre ”springa flygplan” 😉 kommer nog att lösa era problem… Hihi.

  2. Underbart att se att det är fler som har problem med blinbyten. Jag tycker att det är fruktansvärt svårt att få min räsermaskin att förstå blindbytena. Kom-till-hand kommando lät intressant som hjälpmedel, kanske något att jobba på? 🙂

    För övrigt tycker jag att det är himla kul att se vilken fart han har fått upp, tycker att det är väldig skillnad motför när jag började kika in här i bloggen! 🙂

Kommentera

