Om en gästbloggning

Hej, nu är det lillmatte som sitter bakom skärmen igen. 🙂

Idag har våra ludd haft en skön dag.

Först fick de lite sovmorgon & det gillade de. Sen körde vi mot klubben runt tio snåret & körde ett bra pass. Som pricket över i:et gick vi en härlig promenad i det fina Bokhultet. När vi svängde upp till det vita huset igen så fick våra fina ludd en varsin tjurmuskel att smaska på. När benen var slut så (detta älskar vårt vita ludd ;-)) fick de sova och mysa sig i soffan.

Just nu är våra ludd och matte ute på en kisse-runda, då tänkte jag passa på att gästblogga lite. 😉

På tränings-passet idag körde det vita luddet och jag små ganska enkla kombinationer. Det är lite så vi två jobbar. Snabbt & lätt & roligt, det är både det vita luddet & jag överens om. 😉

Jag tog mig tiden att redigera en video på det vita luddets tränings-pass & jag tänkte visa den för er.

Har det bra så länge! /lillmatte

2 thoughts on “Om en gästbloggning

Kommentera

