Om att det finns mycket katastrof bakom ett lyckat försök

Blev så inspirerad här om dagen av en film i facebookgruppen Tränings och tävlingsfilmer (agility). Där hade Linnea lagt upp en film med en massa bloopers från när hon gått kurs under helgen. För det är ju faktiskt så det är för de flesta av oss. Att det finns en massa mindre lyckade försök innan man faktiskt får till det där som ser så snyggt ut. De flesta filmer jag redigerar innehåller mest de lyckade försöken på de läxor jag skickar till min fröken Jenny Damm. Eller i alla fall de försöken som jag själv tror är mest lyckade. Jag brukar ju få bakläxa. 😉

Så idag har jag klippt ihop alla våra mindre lyckade försök. Och det var inte svårt att få ihop material till det. Enjoy! 🙂

2 thoughts on “Om att det finns mycket katastrof bakom ett lyckat försök

Kommentera

