– Det är inte meningen att kontaktfälten ska flytta på sig, sa jag till Pôpp.

Välkommen tillbaka! 😀 Både från din alldeles för långa bloggsemester och till RC-heaven. Stanna gärna kvar på båda ställena,vi gillar nämligen att ha dig där. 😀

HumleSpunk

Såklart att vi skulle ge oss på Running Contacts, mina pyrrepinglor och jag. För att jag är dum i huvudet, helt enkelt.

Springa jättefort är precis min grej, sa Pôpp och visade med sitt allra finaste spring att hon hade väldigt rätt i det.

Jo fast det är inte bara att springa jättefort, sa jag. Den första regeln är att man ska springa jättefort på en smal balansbom utan att trilla av, och den andra regeln är att man ska träffa det där kontaktfältet i änden också. Båda de sakerna är jätteviktiga nämligen.

Då får vi hoppas att kontaktfältet flyttar sig till dit där jag springer jättefort då, sa Pôpp alldeles självklart optimistiskt och smittade av sig pôptimistiskheten på mig uppenbarligen, eftersom jag för ett ögonblick trodde att vi skulle ro det här i hamn.

Och sen sprang vi, Pôpp, Spunk och jag. Jättefort. Lite och ofta…

View original post 950 fler ord

Kommentera

